2012/06/20

Surf Competition In Indo west Java, Cimaja

2012 June 11th, we head out to Indo west Java and joined a surf competition held by ISA/ASC. Thanks to Jessie so I have the chance to go with the Taiwan crew. It was a very good trip,  good surf, good food and most of all the good people we met along the way!
2012年六月我們前往印尼的西爪哇參加了ASC亞洲衝浪巡迴賽,Jessie拿下了女子短板組的季軍!!謝謝一路相挺的大家以及幫助我們的當地朋友們!! 下次去印尼去爪哇別去峇里島了吧~大家~不過如果是要去住飯店的還是去峇里島,要衝浪的可以考慮爪哇~
出發囉!!






可怕的逃生示意圖



阿曼先生~開得有點慢啊~九個小時才到!!


落差很大的區域





塞車塞車塞車





車內的綠光要嚇死誰啊~??































Keep Ocean Clean

他應該是當地的選美皇后之類的~

比賽開始!!!


太短?!











非常好玩得一個點






Ade是一位非常好得當地導遊,有要去玩的朋友要找他!





熱心的當地人










Thanks Tipi


沒有留言:

張貼留言

Please leave a message if you have any question about my SummerPoint!!
若是您對SummerPoint有任何意見或疑問,歡迎留下訊息,我會盡快回覆您!